Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θέσπισε τελικά τα νέα όρια ρύπων για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Σε πρώτη φάση πρέπει να μειωθούν στα 175 g CO2/km έως και το 2017 ενώ από το 2020 επιβάλλεται να έχουν μειωθεί στα 147g/km αν και αυτό θα επανεξεταστεί το 2013.
Σύμφωνα με τα όσα κατοχυρώθηκαν τελικά μετά από ψηφοφορία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου...
, τίθενται σε ισχύ οι διατάξεις της New Car CO2 Regulation η οποία προβλέπει συγκεκριμένους στόχους για τον μέσο όρο των εκπομπών ρύπων του συνόλου των οχημάτων που προσφέρει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Να συμπληρώσουμε πως ο στόχος κάθε κατασκευαστή καθορίζεται βάσει του βάρους κάθε νέου ελαφρού επαγγελματικού που ταξινομεί στην ΕΕ.
Η πρώτη φάση του προγράμματος (2014- 2017)
Κάθε κατασκευαστής επιβάλλεται να προσφέρει LCVs με μέσο όρο εκπομπών ρύπων της τάξης των 175 g/km (αναφερόμενοι πάντα σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα) μέχρι το 2017. Στα έτη 2014, 2015 και 2016 επιβάλλεται να καλύπτει το 70%, 75% και 80% του στόχου (100%) των 175 g/km του 2017.
Δεύτερη φάση (2020)
Σε δεύτερη φάση προβλέπεται η μείωση του μέσου όρου εκπομπών ρύπων των LCV ενός κατασκευαστή στα 147 g/km, ωστόσο αυτό θα οριστικοποιηθεί μέσα στο 2013.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ανεξάρτητοι κατασκευαστές οχημάτων που ταξινομούν λιγότερά από 22.000 οχήματα ετησίως στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ μπορούν να ζητήσουν την θέσπιση ειδικών στόχων αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους.
Σύμφωνα με τα όσα κατοχυρώθηκαν τελικά μετά από ψηφοφορία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου...
, τίθενται σε ισχύ οι διατάξεις της New Car CO2 Regulation η οποία προβλέπει συγκεκριμένους στόχους για τον μέσο όρο των εκπομπών ρύπων του συνόλου των οχημάτων που προσφέρει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Να συμπληρώσουμε πως ο στόχος κάθε κατασκευαστή καθορίζεται βάσει του βάρους κάθε νέου ελαφρού επαγγελματικού που ταξινομεί στην ΕΕ.
Η πρώτη φάση του προγράμματος (2014- 2017)
Κάθε κατασκευαστής επιβάλλεται να προσφέρει LCVs με μέσο όρο εκπομπών ρύπων της τάξης των 175 g/km (αναφερόμενοι πάντα σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα) μέχρι το 2017. Στα έτη 2014, 2015 και 2016 επιβάλλεται να καλύπτει το 70%, 75% και 80% του στόχου (100%) των 175 g/km του 2017.
Δεύτερη φάση (2020)
Σε δεύτερη φάση προβλέπεται η μείωση του μέσου όρου εκπομπών ρύπων των LCV ενός κατασκευαστή στα 147 g/km, ωστόσο αυτό θα οριστικοποιηθεί μέσα στο 2013.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ανεξάρτητοι κατασκευαστές οχημάτων που ταξινομούν λιγότερά από 22.000 οχήματα ετησίως στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ μπορούν να ζητήσουν την θέσπιση ειδικών στόχων αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.