
Σε μια προσπάθεια να προσφέρει λύσεις ικανές να μειώσουν περαιτέρω την μέση κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων της (με συνέπεια την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και του κόστους χρήσης τους), η MAN εξέλιξε ένα πρωτότυπο βαρύ φορτηγό με την ονομασία Concept S.
Η διαφορές στην σχεδίαση του Concept S από τα… συμβατικά φορτηγά είναι χαοτικές. Η εξέλιξη του έχει βασιστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου σε δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί σε αερόσήραγγες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο αεροδυναμικός του συντελεστής να είναι μειωμένος κατά 25% σε σχέση με αυτόν του MAN TGX.
Η διαφορές στην σχεδίαση του Concept S από τα… συμβατικά φορτηγά είναι χαοτικές. Η εξέλιξη του έχει βασιστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου σε δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί σε αερόσήραγγες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο αεροδυναμικός του συντελεστής να είναι μειωμένος κατά 25% σε σχέση με αυτόν του MAN TGX.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.